Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 09:36:56 +0300

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/03422 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla, 20151 Nadalama-Kalbu 
tee// 20152 Lokuta-Kehtna tee// 2920299 Raba tee// Hindreko// Hindreku// 
Kortelhoone// Külari// Naela// Oti// Puusepa// Rootsi// Sanglepa// Tõnsu// 
Tõntsu// Välja-Hantsu// Väljakopli// Käbiküla, 20149 Kehtna-Põlma tee// 
Nadalama küla, Lilleaasa (Kalbu side juurdepääsuvõrk) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Infoks: ehitusteatise menetluses kiri 17.02.2023 
nr 7.1-2/23/169-4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26945260>  (menetlus nr: 
424964), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister